24 January 2011

Lagi Kisah PINDAH

KISAH PADA 21 jan 2011

Isu terbaru....budak kurang...cikgu keluar....ish ish ish...isu hangat di sekolah pd masa skrg....yang sesi petang dah tau sapa guru yang akan ditukarkan sekolah....guru pagi belum confirm lagi...coz pengetua berat nak keluarkan cikgu2 ni...but terpaksa coz...ada sekolah lain yg memerlukan.....INSYALLAH 24 jan akan tahu dgn pasti sapa yg keluar

tapi yg tak sedap di dengar pada telinga aku....ini semua GURU DATA punya angkar...ada ke patut...ada suara2 yg mengatakan guru data yang memberi semua nama2 guru yg perlu pindah pada pengetua....

plz...tolonglah....aku tak de masalah nak buat semua tu...bnyk kerja aku yg lain...data EMIS pun tak sempat aku nak tgok coz sibuk punya pasal awal tahun....ada masa ke aku nak beri nama pada pengetua....tak kuasa I....but mulut org kan mana boleh tutup....mulut tempayan bolehlah ditutupkan...but aku tak kisah...aku tak buat apa yg ko org cakap yek...

susah2 sangat...aku jelah kasi nama pada pengetua...tukar kan lah saya bos...abis cerita....to all my frenz....secara jujurnya...kita semua perlu bersiap sedia utk pindahlah...coz enrolmen student makin kurang...bila budak kurang kelas kena tutup...bila kelas tutup guru pun perlu dikurangkan...mana pergi budak2 ni pun tak taulah nak kata....kena buat kajian ni (guru kaunseling pun tugas kot)

apa-apa pun isu PINDAH ni...adalah isu yg hangat untuk awal thn 2011....tiada siapa yg bersalah dalam hal ni...keadaan yg memaksa

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih lah memberi KOMEN..insyallah yg baik akan di jadi panduan